Friday, January 14, 2011
Brittiläisen imperiumin ikeen alla syntynyttä popmusiikkia: Erasure - Chorus
Erasuresta kerroin jo viime kesänä tässä musiikkisarjani osassa (Brittiläisen imperiumin ikeen alla syntynyttä popmusiikkia: Erasure - It Doesn't Have To Be), mutta sanottakoon tähän biisiinsä liittyen seuraavaa: Chorus on duon isoimpia hittejä ja kesällä 1991 se oli mm. Britanniassa singlelistan kolmantena. Ko. kesä muistetaan kuitenkin parhaiten Bryan Adamsin ennätyshitistä Everything I Do (I Do It For You). Itse olin aloittanut silloin kesän alussa armeijan harmaissa ryynäämisen ja muistan hyvin tutustuneeni Chorus -biisiin ensimmäisellä viikonloppuvapaallani. Biisi löytyy Erasuren myöhemmin ko. vuoden syksynä ilmestyneeltä viidenneltä albumiltaan myöskin nimeltään Chorus, jossa duolle ominainen vahvamelodisuus ja Vince Clarken syntesoijavelhous saavuttivat joidenkin kriitikoiden mielestä lakipisteensä (Toiseksi duon lakipisteeksi on sanottu heidän vuoden 1988 albumiaan The Innocents).
Tämän vuoden alussa tuon Chorus -biisin ajankohtaisuus tuli mieleeni välittömästi, kun ne eläinten massakuolemauutiset saavuttivat korvani ja silmäni (Juttuni aiheesta; Alustava kooste tutkimiseen viime päivien eläinten globaalissa massakuolemaepisodissa (Päivitys!) ja Pohdintaa viime aikojen eläinten massakuolemaepisodin syistä). Biisin kertosäehän ottaa kantaa juuri luonnon tuhoutumiseen tässä ihmiskulttuurin nykyversion kourissa. Muistan lukeneeni, että biisin aihe tuli duolle mieleen juurikin vuoden 1991 alun Irakin sodasta, missä mm. öljylähteitä sytytettiin tuleen ja siitä syntyi myös valtava ekokatastrofi alueella. Traagista on nyt se, että sama kertosäe kuvaa edelleenkin hurjana etenevää eläinkuolemasumaa, jonka voimme havaita tästä jatkuvasti päivittyvästä Google Maps -esityksestä. Tosin tälläkin hetkellä epäilys kuolemasumassa kohdistuu edelleen ihmisvaikutuksen lisäksi johonkin ns. luonnolliseenkin vaikutukseen, ehkä jopa ulkoavaruudesta alkaen...
Biisin muut lyriikat kuvaavat laajemmin maailmamme huonoa tilaa: Kaksi ensimmäistä värssyä kertovat maailmasta, jossa yhtäältä yritämme välttää "pimeyttä" eli pahaa kohdistamalla energiaa unelmointiin, mutta samalla olemme koko ajan vaarassa joutua "vehkeilyinemme" ja "kotishoppailumme" eli mukavuudenhalun ja nyky-yhteiskunnan elämisen helppouden turrutuksessamme suureen tuntemattomuuteen pahuuden syövereihin. Voimme siinä helposti kuvitella, löytävämme "aarteen luiden seasta", mutta sehän onkin lopulta vain harhaa. Juuri sitä samaa harhaa, missä tämä kuvattu keskuspankkikartellin ylläpitämä rahanvaltamaailmankuva uskottelee meille --> Nykyinen talousjärjestelmä ja siihen liittyvä rapautuvan kulttuurin ja olemisen taakka muka toisi sen "aarteen" eli siis rahan itseisarvon tuoman "maineen" ja "vallan" meidän parhaaksi. Se johtaa kuitenkin vain ojasta vielä pahempaan allikkoon ja "saamme veitsestä käteemme". Biisin kahdessa väliosassa sen sijaan haaveillaan paremmasta ajasta, jolloin "kukaan ei huijaa", "kellot soivat" ja "linnut laulavat"...
Biisin musiikkivideo suorastaan vilisee hyvän ja pahan välisen taistelun symboliikkaa ja taustoittaa täten biisin sanomaa erinomaisesti. Kolmena päämiljöönä videolla on keltaisena kukkiva rypsipelto; kuvaa paratiisia (Hyvyyttä), surrealistisen värinen autio ja kivinen merenranta; kuvaa helvettiä (Pahuutta) ja vääristyneet muodot omaava huone eli ihmisen ko. huonontunut elinpiiri, jonne tuo pahuus pyrkii valtaamaan lisää aluettaan tuoden monta kummallista ja uhkaavaa ilmiötä mukanaan; valot vilkkuvat, liedellä kattila kiehuu yli ja lopuksi tulee jopa sananmukaisesti helvetillistä lunta tupaan.
Duo esittää videolla eri roolihahmoja, missä laulaja Andy Bell on ns. tavallinen rivikansalaishahmo farkkuhaalareissaan ihmetellen ja pohtien ko. kummallista ja uhkaavaa menoa hyvän ja pahan taistelussa. Kosketinsoittaja Vince Clarke puolestaan esittää paholaista / Saatanaa, jota korostetaan videolla hänen hahmonsa värimaailman pitämisenä harmaana - ruskeana kontrastoiden muuta värikästä maailmaa. Lisäksi hän soittaa kummallisen näköistä syntetisaattorikaksoistornia ja sätkii soittaessaan kuin syvän hulluuskohtauksen saanut. Tämä "helvetinkonetta" symboloiva soitinarsenaali onkin symbolimerkitykseltään melkoinen, kuten tiedämme --> WTC -isku New Yorkiin 10 vuotta tätä videota myöhemmin ja kaksoistornin okkultistinen merkitys Illuminatin numerologia- ja symbolisysteemeissä; Jordan Maxwellin sivusto tarjoaa selityksiä.
Videolla on myös valikoima nopeita välähdyksiä, joiden symboliarvo on selitettävissä helposti näin:
Kerrostäytekakun läpi painetaan iso veitsi, jonka taustalla tapahtuu sienipilvimäinen räjähdys --> Sota ja väkivalta on kaiken hyvän tuhoavaa.
Andy Bell (rivikansalaishahmo) tuo kirjan muotoon laitetut kätensä lähemmäksi kasvojaan, mikä tuo käsistä loistavan valon kasvoille --> Tietoa on kartutettava pahuuden (Pimeys) voittamiseksi hyvyydellä (Valo); voi myös symboloida Raamattua ja sen opettelua.
Duon jäsenten pelkät päät uhkaavat joutua sinisen veden valtaan --> Pahuus yrittää sumuttaa päämme väärällä ja harhaanjohtavalla tiedolla.
Ns. puhelin- / informaatiokojeeseen johtavat sähköjohdot katkaistaan veitsellä --> Oikean informaation kulkua pyritään rajoittamaan ko. pahuuden toimesta.
Kelloja käyvä huone kääntyy ylösalaisin, jossa ko. "rivikansalainen" ja "paholainen" seisovat --> Aika alkaa käydä vähiin maailman kääntämiseksi pahasta hyvään.
"Rivikansalainen" ja "paholainen" hyppäävät samaan aikaan pöydälle, jossa on syntikalta näyttävä kone --> Taistelu hyvän ja pahan välillä on myös informaatio- ja teknologiasotaa samalla taisteluareenalla.
Paholaishahmo vetää kämmenensä kasvojensa sivusta taakse --> Paholainen pyrkii pesemään kasvonsa ja naamioitumaan esittämällä toista kuin onkaan; susi lampaan vaatteissa - paha hyvänä.
Palavaa kynttilää pitävä rivikansalaishahmo kertaantuu isoksi joukoksi --> Pahan voittaminen on kiinni joukkovoimasta; meitä valoa kantavia pimeyden karkottajia on paljon enemmän kuin eliitin pimeyttä! Tätä biisin nimikin kuvaa; Chorus = kuoro = joukko valmiina ko. taisteluun.
Rivikansalaishahmo puhaltaa voikukan siemenet lentoon --> Hyvyyden "siementä" on levitettävä ja kylvettävä vastavoimana pahuudelle.
Rivikansalaishahmo laulaa antiikkisen lyyrasoittimen läpi silmät uneksivasti kiinni --> Ajatuksemme on kyllästettävä ikiaikaisen ylevillä hyvyyden teeseillä, ideoilla ja visioilla vastavoimana pahuudelle; tuttua jo antiikissa.
Juonellisesti biisin ja videon alku pistää heti hälytyskellot soimaan --> Musiikillisesti biisin introna on hälytyssireeniä simuloiva hälyääni ja videossa on samalla kuva keikkuvasta ko. pahuuden maailmasta; hälytys meille estää maailman kaatuminen pahuuden vallassa. Seuraavana ko. taistelupari eli Erasuren duo nousee merestä kuvaten kuin alkumerestä nousevaa ikiaikaista hyvän ja pahan välistä dilemmaa tarinan alkuna. Tarinan mittaan rypsipelto- (Paratiisi - hyvyys) ja karun surrealistista kivikkorantamaisemaa (Helvetti - pahuus) näytetään vuorotellen; katsojalla on lopulta vapaan tahdon takia valta valita puolensa - Joskin biisi tarjoaa eväät oikean valinnan tekemiseen suorasukaisin ym. vihjein tarinan aikana...
Selvää on tietenkin se, että itse valitsen "rypsipellon" ja nyt yli kaksi vuotta NWO -asioita tutkittuani olenkin hämmästynyt, kuinka näissä esille tuomissani eri biiseissä on niin selvää kieltä ja symboliikkaa tästä maailman tilanteestamme mm. varoituksina pahuudesta hyvyyden valitsemiseksi. Tämäkin Chorus -biisi on niin selvästi tehty juuri tuollaiseksi viestiksi yllä kuvaamani tapaan, että en epäile yhtään koko biisin ja videon tekijätiimin olleen jo tuolloin kristallinkirkkaalla tahto- ja tavoitemielellä tekemässä siitä juuri sellaista. Erasure paljastuu siis tämänkin kautta myös hyvin tiedostavaksi ja vahvaksi yhteiskunnalliseksi kommentoijaksi. Lopuksi jääkin enää tuttuun tyyliin linkittää ko. musiikkivideoon ja laittaa biisilyriikat esille -->
Erasure - Chorus (Video)
Lyriikat:
"Go ahead with your dreaming
For what it's worth
Or you'll be stricken bound
Kicking up dirt
For when it's dark
You never know what the night it may bring
Go ahead with your scheming
And shop at home
You'll find treasure
While cooking up bones
But the knife is sharp
You'd better watch that you don't cut your hands
[Chorus] And they covered up the sun
Until the birds had flown away
And the fishes in the sea
Had gone to sleep
- Alkuvärssyjä ja kertosäettä toistetaan -
Holy moses our hearts are screaming
Souls are lifting only dreaming
We'll be waiting some are praying
For a time when no one's cheating
The sunlight rising over the horizon
Just a distant memory the dawn chorus
Birds singing bells ringing
In our hearts in our minds...".
Tuesday, November 17, 2009
Tärkeä tietopaketti NWO -eliitin eugeniikka-agendasta ja joukkotuhonnasta!
Olemme päässeet nyt kohdakkain asioiden ytimien kanssa: Eteemme on paljastunut mm. sikainfluenssan luonne olla natsieugeniikka-ase ja siksi meidän on nyt noustava huolellisesti, päättäväisesti ja kovaa tällaistakin NWO -pahuutta vastaan!!
Muistutuksena tilanteen vakavuudesta laitan tähän alkuun vielä linkkejä uusimpiin käänteisiin maailmamme tilanteessa sikainfluenssan suhteen: Hesarin juttuja; Helsingissä ja Vantaalla rokotetaan jo 3–6-vuotiaita ja Lähes miljoona sikainfluenssarokotetta saatu Suomeen. Iltasanomat, Ukrainan "superinfluenssa" huolestuttaa, Taas sikainfluenssakuolema: iäkäs uhri Mikkelissä ja Helsingissä rokotetaan jo kaikkia alle kouluikäisiä. Taloussanomat; Sikaflunssa ei taltu – uusi rokotuskierros luvassa?. Huomaamme mm. sen, että oikein toistakin rokotuskierrosta jo kaavaillaan; USKOMATONTA ROKOTETUPUTTAMISTA JA SIKSI JO PELKÄSTÄÄN SEN TAKIA SE HAISEE PITKÄLLE ARVELUTTAVILTA JA PAHOILTA AIKEILTA!
Vaihtoehtomedia ---> Havaintoja uudesta maailman järjestyksestä-blogi: Suomen terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen uskottavuudesta (Tässä huomio kannattaa kiinnittää Baxterin petollisuuteen!), Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ei enää tästä lähtien raportoi sikainfluenssakuolemista (Tässä huomio kannattaa kiinnittää Suomessakin nousevaan sensuuriin, joka on pahoja aikeita piilottavaa totalitarismisensuuria), Skeptikkosivusto mustamaalaa totuussivustoja ja samalla lobbaa sikainfluenssarokotetta (Tässä huomio kannattaa kiinnittää siihen, kuinka NWO:n vastainen totuustieto on saamassa vastapropagandan vastaansa; hyvä vs. paha -taistelu kärjistyy hetki hetkeltä.), YLE peruutti ohjelmapätkän jossa kerrottiin arkoja tietoja sikainfluenssarokotteista (Tässä huomio kannattaa kiinnittää Mirjami Isoahon tärkeisiin rokotevastaisiin ajatuksiin ja taas esimerkkiin sensuurista vailla hyviä aikeita), Ukrainan sikainfluenssarokotteissa on mukana nanopartikkeleita (Tässä huomio kannattaa kiinnittää rokotteisiin liittyviin mahdollisuuksiin tuoda pahuutta monella tavalla elämäämme. Jos mahdollisuus on olemassa, niin maailmasta kyllä löytyy riittävän sairaita ihmisiä sitä toteuttamaan!), MTV3:n lähetystä sabotoitiin Antti Heikkilän puhuessa sikainfluenssasta (Tässä huomio kannattaa kiinnittää Antin hyviin huomioihin ja kylläpä on tosi sattuva tuo häiriö) ja Syy miksi Ukraina on illuminatin väestönvähennyslistalla ensimmäisenä (Tässä huomio kannattaa kiinnittää mm. Ukrainasta jo kertomaani ja tuo EU -jäsenyysasia on siihen tärkeä lisä).
"Salaisen maailmaneliitin edustajat toivoisivat että alaikäiset voitaisiin rokottaa ilman vanhempien lupaa ja tätä varten suomenkin eduskuntaan on ollaan tuotu 2.10 lakiesitysluonnos jossa alle 15-vuotiaat lapset saataisiin rokotuksiin ilman vanhempien lupaa kysymättä.". Tuo lainaus tuosta Against NWO:n blogista kertoo sen, että Suomi on todella siirtymässä natsimaisiin lakeihin NWO -projektia tukien (Mainostetaan muka rokotetestauksiin osallistumisena, mutta taka-ajatuksena on kyllä kattava rokote-eugeniikka)! SITÄ ON VASTUSTETTAVA!!
Tässä on erinomaista dataa Ukrainan tautitilanteesta; www.zerohedge.com/article/deadly-flu-spreads-across-ukraine.
Tässä on viimeisen parin viikon ajalta muita kirjoituksiani näihin aiheisiin liittyen: Sikainfluenssa ja H1N1 -rokote kansanhallinta-aseena: Informaatiota NWO -pahuutta vastaan - Osa 1, Sikainfluenssa ja H1N1 -rokote kansanhallinta-aseena: Informaatiota NWO -pahuutta vastaan - Osa 2, Sikainfluenssa ja H1N1 -rokote kansanhallinta-aseena: Informaatiota NWO -pahuutta vastaan - Osa 3 (Ukraina), Arvioita Ukrainan tunnistamattoman ja vaarallisen tautiepidemian luonteesta ja tarkoituksesta osana NWO -eugeniikkaa, Pentti Linkolan ajatukset tyylipuhtaina Brittiläisen imperiumin NWO -agendojen ilmentyminä ja H1N1 -rokotteiden haitallisuus ilmenemässä?! - Vaihtoehtomedian hyökkäys NWO:n tautiasetta vastaan!.
Sitten ko. aktivistivideot, jotka kannattaa katsoa tarkkaan läpi, vaikka olenkin suomentanut paljon keskeistä sisältöä kunkin videon alle hieman höystettynä omalla kommentoinnillani ---->
Leuren Moret Population Reduction
"Lauren Moret worked as a scientist at Lawrence Livermore Laboratories and has a BS in Geology at U.C. Davis and an MA in Near Eastern studies from U.C. Berkeley. She serves as environmental commissioner for the City of Berkeley".
---> Bertrand Russellin (Hän oli keskeisiä NWO -ideologeja) vuonna 1952 julkaistusta kirjasta (The Impact Of Science On Society, joka perustui hänen luentoihinsa 1930 -luvulta) poimittua: 1. Koulutuksen on tuhottava vapaa tahto. 2. Tavoitetta tehostetaan myös ruokavaliolla, rokotuksilla ja määräyksillä. 3. Tuloksena olisi psykologinen mahdottomuus nousta auktoriteetteja vastaan.
---> Tiedemiehet ovat pääosassa tässä eugeniikkajoukkotuhonnassa (Eliitti päättää ja tiedemiehet toteuttaa): Mm. Francis Crick ja James Watson ovat olleet eugeniikkatuhoajia. Etenkin ensinmainitulla näennäisesti DNA -tutkimuksia, mutta esittänyt mm. vesijohtoveden "lääkitsemistä" väestön vähentämiseksi. Gary Glumin kirja Full Disclosure kertoo Crickin suunnitelmista eugeniikkaan liittyen. Yleensäkin tavoitteena on sterilisoida salaa niiden valtioiden ihmisiä, joiden väestön ei haluta lisääntyvän. Nykyään havaitsemmekin länsimaiden vesijohtovedessä fluoria, joka aiheuttaa monia ongelmia; mm. lapsettomuutta.
---> Googlen perustajat Larry Page ja Sergey Brin ovat ajautuneet mukaan eliitin eugeniikkaprojekteihin: Ovat ensinnäkin avioituneet geeniperimätietojen mukaan valioyksilönaisten kanssa vuonna 2007. Pyörittävät projektia nimeltään 23 & Me, joka mm. kerää hyväuskoisilta hölmöiltä geenitietoja muka sopivan parisuhdekumppanin sopivuuden testaamiseksi; oikeasti eräs tapa kerätä geenidataa NWO:n poliisi- ja tiedemiestyranniaa ja lopulta eugeniikkatuhoamista varten. Sergey Brinin vaimo Anne Wojcicki on toiminut USA:n eugeniikkapäämajassa (NIH eli National Institutes of Health) ja siirtyi Wise Men Instituutin palvelukseen (Lontoon cityn palveluksessa oleva eugeniikkakeskus). Huomattava on myös Kalifornian yliopiston kytkökset eugeniikkaprojekteihin mm. USA:n sotalaivaston ja Lontoon cityn kumppanina.
---> Google, Microsoft ja Sun Microsystems ovat siirtämässä pääkonttoreitaan Israeliin, jotta ne olisivat paremmin Rothschildin suvun hallinnassa ja tarkemmin sanottuna Jacob Rothschildin näpeissä Lontoon cityn pankkiirieliitin mieliksi.
---> Toisen maailman sodan aikana oli eugeniikkatuhoamista pyörittänyt Manhattan projekti, missä yhteydet UC Berkeleyn (Kalifornian yliopistoa) kanssa olivat olemassa. Projekti sisälsi mm. Agent Orange -atomipommit. Yalen Skull & Bones -piireistä tuli toinen (Videossa muistetaan väärin ensimmäinen) UC:n rehtori (Daniel Coit Gilman), joka havaitsi jo 1860 -luvulla tieteen olevan tärkeä eugeniikan edesauttaja.
---> Bioaseet ovat edelleen monessa tieteenhaarassa ja sotateollisuudessa osana eliitin eugeniikkaprojekteja: Epätoivottujen "verilinjojen" poistaminen. Ei haluta poistaa pelkästään mustia, romaneja, latinoja, vaan myös "uhkaksi" (Nimittäin NWO -agendalle uhkaksi) koettuja ajattelijoita, mielipidevaikuttajia ja aktivisteja. Esim. Englannissa pyrittäisiin täten joka vuosi tappamaan n. 50 000 ihmistä monin keinoin, kuten mikroaalloilla ja genotyypin mukaan muokatuilla taudeilla.
---> Intiaanireservaateissa on jo havaittu eugeniikkatuhontaa, kun heikäläisistä naisista jopa 80% on joillakin alueilla steriilejä ja poppamiesparantajia on kuollut luonnottoman nopeaan tahtiin. Intiaaneilta on kerätty geenitietoa mm. sylkinäyttein jo pitkän aikaa ja pahat aikeet ovat mahdollistuneet.
---> Etelä-Afrikasta rokotteisiin liittyvä eugeniikkatuhontaprojektin esimerkki, joka toi AIDSin. On havaittu ensinnäkin tapauksia, joissa mustan rodun lasten vanhemmissa ei ole ollut AIDSia, mutta vastasyntynyt lapsi on saanut sen sairaalasta. Toisekseen AIDS tuotiin Afrikkaan tekaistun tautikaranteenin avulla, missä USA:n armeija toi Etelä-Afrikkaan YK:n ja WHO:n lääkäreitä "pernaruton" torjuntaan mm. rokottamalla kaikki. Ko. karanteeni oli alueella, jossa oli eniten vastustusta apartheid -politiikalle. Eräs tarkkailija havaitsi, että "eihän täällä ole mitään tautia ja rokotustarvetta". Siihen eräs suomalainen lääkäri (Kukahan suomalainen on ollut kyseessä?!) totesi: "Ei niin, mutta 12 vuoden kuluttua he kaikki ovat kuitenkin kuolleet!..." Tämä tapahtui siis 1970 -luvulla ja näin Afrikkaan tuotiin laboratoriovalmisteinen AIDS eliitin eugeniikkaunelmia toteuttamaan.
---> AIDSiin liittyen on huomattava, että eliitin eräs salakerho Council On Foreign Relations ehdotti jo 1974 AIDSin kaltaisen taudin kehittämistä tavoitteena eugeniikkatuhonta. USA:n hallinto tuki suunnitelmaa salaa lailla ja Phoenixissa tapahtui käytännön toteuttaminen.
---> Hepatiittivirusta vastaan olevat rokotteet ovat myös toimineet lasten ja nuorten sterilisaatiota lisäävästi.
---> Eugeniikkaprojekteista on tullut jo luontoonkin seurannaishaittoja; mm. tasmanianpussipiru on saanut näiden toimien (Uraanin louhinta radioaktiivisiin aseisiin yms.) takia lajin sukupuuttoa enteileviä suusyöpiä.
---> Eliittiä miellyttävästi myös miesten sperman laatu on heikentynyt globaalisti kaikkien agendojen yhteisvaikutuksella jo tosi paljon parissakymmenessä vuodessa: Peräti 80% spermasta olisi DNA -vaurioitunut ja se vioitus seuraa kaikkiin tulevaisuuden sukupolviin!
---> Tulevaisuuden uhkakuva: Tulevaisuuden (NWO:n toteuduttua) ihminen voi tulla vain sairaalassa raskaaksi, kun luonnollinen mahdollisuus on niin tuhottu: Sairaalat ilmeisesti saavat näin vallan päättää, ketkä saavat tulla raskaaksi.
---> Säteilyongelmat myös esillä: Atomipommitestaukset, ydinvoimalat ja etenkin sodissa käytettävät "likaiset" pommit, jotka voivat sisältää myös radioaktiivisia aineita. Esim. Irakissa on käytetty "likaisia" aseita ja sotilailla (Niin amerikkalaisilla kuin israelilaisilla ja kaikilla muilla) on ilmennyt mm. suusyöpäongelmia, joita on propagandisoitu muka "Liiallisesta suuseksistä aiheutuneiksi".
---> Maailmassa kuolevuuden määrä on jo ohittanut syntyvyyden määrän!!
---> San Franciscon lahden ympäristössä on ollut aikeissa ja jo tehtynäkin Santa Gruzin alueella tuholaismyrkytyksiä, jotka ovat vaarallisia ihmisillekin. Tämä on osa eugeniikkatuhontaa, joka on kohdistettu etenkin Kalifornian aktivisti- ja mielipidevaikuttajaluonnetta kohtaan. Kalifornian kuvernööri Arnold Schwarzenegger tukee mielellään ko. toimintaa, sillä hän on Jacob Rothschildin paikalleen istuttama. Eli siis NWO -nukke oligarkkieliitin päähänpistoja toteuttamassa. Muistakaamme, että Arnold on pesunkestävän natsin jälkeläinen ja itsekin mielellään ko. ideologiaa kannattava.
---> Chemtrail -suihkutukset ilmakehään tukevat mm. "tuholaismyrkytysten" vaikutuksia: Yhteenpelatessaan eri kemikaalien ja eri partikkeleiden reaktiivisuudet voivat saada aikaan vahvoja myrkkyjä, mikä edesauttaa joukkotuhontaa "salaa"!
---> Tällaiset luonnon kanssa manipuloinnit aiheuttavat suuria ekosysteemiongelmia tahattominakin seurannaisvaikutuksina pitkän ajan kuluessa: Hedelmättömyyttä, poikkeavaa sukupuolikäyttäytymistä, kuolemaa, epämuodostumista jne. Ne voivat ulottua alempien nisäkkäiden ja hyönteisten lisäksi myös ihmisiin. Huomaamme siis sen, että eliitin "luonnonsuojelu" ja sen nimissä haluttava "väestönvähentäminen" ovat sairasta maapalloa kokonaan tuhoavaa pahuutta ja siinä Pentti Linkolakin näyttää itse Saatanalta!
---> Nykyään jokainen uusi virus on ihmisen itsensä luoma!
---> Vanha natsiviisaus pätee nykyeugeniikassakin: Pommit ja aseet ovat liian kalliita ja likaavia, mutta lääketieteen metodeilla saadaan eugeniikkatuhontaa halvalla, siististi, huomaamattomasti ja samalla saadaan taloudellista voittoa ja valtaa myymällä mm. rokotteita.
.
Dr Horowitz Rips Dr Oz Apart on ABC's H1N1 Flu Vaccine Fraud: A B C
---> Tohtori Ozin televisioyleisö on otettu propaganda-aseeksi: Uskotellaan, että kaikki muka ottavat H1N1 -rokotteen ja leikataan kuvakulmia ohjelmaan siten, että yleisö muka kannustaa ja iloitsee rokotteesta.---> WHO on Rockefellerin perheen (Yksi pahimmista NWO -eliittipiruista) alulle laittama ja heidän käsissään on ollut paljon myös USA:n koko sairaanhuoltojärjestelmän manipulointi tarkoitusperiään varten jo 1920 -luvulta saakka. Tavoitteena on joukkotuhonta ja kansanmurha "siististi ja huomaamattomasti".
---> Pelotellaan propagandatarkoituksessa tautiin (Sikainfluenssa) sairastuneiden lukumäärillä, vaikka tavallinen flunssa on paljon leviävämpi kuin tämä sikainfluenssa on ollut.
---> David Sensor on ollut keskeinen hahmo vuoden 1918 Espanjantaudin kaivamisessa esille uusiokäyttöä varten. Sensorilla on ollut näppinsä pelissä myös vuoden 1976 Fort Dixissä sattuneessa sikainfluenssaepidemiassa, joka oli oikeasti armeijan koe. "Sika" ei ollut osallisena ollenkaan. Sensor on ollut CDC:n (Eli Centers for Disease Control and Prevention) pakeilla junailemassa influenssarokotteita koko maailmaan. Sensor oli myös vuoden 1976 New Yorkin AIDS-saastuneiden verien takana: Ohjaili tilanteesta mediapropagandaa ja ohjasi New Yorkin veripalvelun ko. saastuneiden verien levittämistä koko maailmaan. Toimintaan oli kytkeytynyt myös Rockefellerin perheen näpeissä oleva Yhdysvaltain Punainen risti sekä lääkekorporaatiot Bayer ja Baxter olivat myös mukana Sensorin agendoissa.
---> H1N1 ei ole niinkään vaarallinen, mutta H5N1 on ja sitä oli Baxterin muka vahingossa saastuneessa rokote-erässä, jota päätyi 18 Euroopan laboratorioon muka vahingossa helmikuussa 2009!
---> Rokotteita tuputetaan liian överisti pahat aikeet mielessä ja ei tähdennetä tarpeeksi muita sairauksia ehkäiseviä muotoja, joilla ei ole sivuvaikutuksia: Hyvä ruokavalio, hygienia, hivenaineet yleensä. Taka-ajatuksena on tässäkin väestön määrän vähentäminen.
---> Ozin esittelemä myytti hajotetaan palasiksi (Sikainfluenssa on muka syntynyt näin: Lintu- ja ihmisinfluenssavirukset mutatoituivat siassa ja syntyi sikainfluenssa, joka levisi siasta ihmiseen): Mahdottomuus, koska ensimmäiset tautitapaukset olivat viime keväänä tuhansien kilometrien päässä toisistaan ilman mitään kosketusta edes sikaan. Johtopäätös; tautia on levitetty keinotekoisesti ja se on luotu keinotekoisesti laboratoriossa. Tätä tukee myös se, kun rokote tätä tautia vastaan on tuotettu jo ennen taudin puhkeamista --> Novavax ja Reutersin pääjohtaja Thomas Glocer olivat ohjailemassa tätä: H1N1- ja H5N1 -viruksiin "tehoava" -rokote laitettiin markkinoille ja siitä lehdistötiedotteet jo useita päiviä ennen noita ensimmäisiä tautitapauksia. Huomautan itse, että patentti ko. rokotteelle saatiin jo tammikuussa 2009!
---> Novavax toimii Novartis -lääkekorporaation alla ja Merck -lääkekorporaatio on myös huomattava osa tätä eugeniikkasalaliittoa. Se, että Reutersin pomo Thomas Glocer on myös Merckin johtokunnassa, kertoo omaa kieltään sekä median että terveydenhuollon liittymisestä yhdeksi eugeniikka-agendaa ajavaksi tahoksi (Vain yksi esimerkki monista NWO:n sisällä).
---> Vuoden 1977 sikainfluenssaepidemia oli "kylmäkaapista" tuotu. Sen aiheuttanut virus oli ollut 20 vuotta poissa ja kaivettu ko. tavalla keinotekoisesti esille. Vuoden 1918 pandemian virus oli poissa vuoteen 1997 asti, jolloin se kaivettiin myös labrassa esille ja sen geenejä on löydetty nyt tästä nykyisestä sikainfluenssapandemian aiheuttaneesta viruksesta. Tämä on myös osoitus H1N1 -viruksen keinotekoisuudesta.
---> Dr. Ozin studioyleisössä on asian(sian)tuntijana Anthony Fauci, joka on allergia- ja infektiotautien instituution pomo. Hänellä kyseenalainen maine: Viljellyt hallituksen ja lääkekorporaatioiden propagandaa vaarallisten rokotteiden tuputtamiseksi. Osallisena vuoden 1972 - 1974 AIDS -salaliitossa (Tuo Leuren Moretin mainitsema Council on Foreign Relations -suunnitelma). Hepatiittirokotteiden luonne olla eugeniikka-ase. AIDSia rokotteissa homoille Jenkeissä ja mustille Afrikassa (Apinat "kasvatusalustana" AIDSin alkumuodolle) jne.
---> Tavallistenkin flunssarokotteiden seurannaisvaikutuksena on immuniteetin vähenemistä ja sairastumisriskin nousua sitä kautta! Näin kertoo Kanadassa yli miljoonan ihmisen avulla tehty tutkimus vuosina 2006 - 2009. Vieraat DNA:t, proteiinit ja epäpuhtaudet aiheuttavat ongelmia suoraan suoneen laitettuina! Siksi sikainfluessaankin sairastumisen riski on suurempi jo aikaisemminkin rokotetuilla!
---> Merck -lääkekorporaation asiantuntija mikrobiologi Maurice Hilleman on paljastanut, että apinoilla tehdyillä "viljelyalustoilla" saatiin aikaan AIDS: Youtubessa oleva haastattelunsa (Merck Vaccine Chief Brings HIV/AIDS to America) vuodelta 1986. Pahuutta pahuutta!
---> Washington Postin ja CIA:n dokumentit paljastajina: CIA valvoo kaikkea bioterrorirmia, tautiepidemioita, niiden tutkimista ja toimeenpanoja. Eli sillä on mahdollisuus toteuttaa eliitin eugeniikkapäähänpistojenkin vaatimia toimia.
---> CIA on aikoinaan laitettu alulle Rockefellerin perheen toimesta Toisen maailman sodan lopulla OSS -organisaatiosta (Tuossa Wikipedia-artikkelissa ei luonnollisestikaan mainita taustapirueliittejä, kuten Rockefelleriä). Rockefellerit olivat osallisena myös natsi-Saksan I.G. Farbenin (logistiikkaa ja varustamista natsi-Saksan eugeniikkatuhontaan) lohkomisessa uusiksi megayhtiöiksi, joista syntyivät mm. juuri nuo Bayer ja Merck. Natsi-ideologia on siis näinkin siirtynyt suoraan nykypäivään NWO -eliitin ohjaamana ja sitä havainnollistavat nyt median ja lääkekorporaatioiden yhteenliittynyt ja saumaton yhteistyö eliitin eugeniikkaunelmien toteuttamiseksi: New York city partnership (Jonka takana mm. tämä Rockefellerin rahasto), mediamogulit (Kuten Robert Murdoch ja Thomas Glocer) ja lääkekorporaatiot (Merck ja Bayer) ovat saman käskyttäjän alaisuudessa; NWO -eliitti. Näin on saatu alusta myös tohtori Ozin valehtelevalle televisiopropagandalle osana eugeniikkatuhoamista!
---> Sikainfluenssarokotteissa on ensimmäistä kertaa historiassa voimakas rokotetuputtaminen raskaana oleville. Oikea lääketiede on aikaisemmin tähdentänyt raskaana olevien pidättäytymistä rokotteista! Eugeniikkatuhonnan kohteena ovat siis nyt juuri lapset myös tällä tavalla: Saadaan vähennettyä tulevaisuuden sukupolvien kokoa.
---> Sikainfluenssarokotteiden testaaminen ollut pseudolääketiedettä Australiassa mediamoguliperhe Murdochin toimesta; mm. lapsenlapsi mukana lääketieteessä moisissa toimissa. Seuraus: Vaaralliset rokotteet.
---> Rokotteissa on ns. elävää virusta, jonka ruiskuttaminen kohottaa riskiä sairastuttaa muutkin rokotetun kanssa lähellä olleet ja pandemiariski kasvaa. Itse olen lukenut, että tämä myytti elää: rokotteessa oleva virus olisi muka "kuollutta". Itse asiassa virus on aina muutenkin "kuollut" ja se aktivoituu vasta isäntäsoluun päästyään. Siksi rokotteessa oleva virus on hyvin paljon samaa käyttäytymiseltään kuin muutakin kautta saatu virus, mutta rokotteen muut aineet ovat kyseenalaista lisävaikutusta aiheuttavia.
---> Luontaiset flunssat ovat hyviä, koska ne kerryttävät mm. geenidataa elimistöön tulevaisuuden tautien puolustukseen. Keinotekoisesti ruiskutettu virus rokotteessa aiheuttaa lisäaineineen kaikkineen vääristystä ja vajausta kehon puolustusmekanismiin. Rokotetestaukset ovat myös liian lyhytaikaisia mittaamaan ja havaitsemaan pitkäaikaisvaikutuksia --> Ovela tarkoitus peittää rikolliset jäljet pitkäaikaisvaikutusten suhteen, joita ei voi näin todistaa kunnolla virallisesti rokotteista johtuviksi.
---> Kemikalisoituminen hallitsee lääketiedettä joka tapauksessa liikaa ihmisen olemuksen kustannuksella. Syynä siinä on tarkoituksella eugeniikkaa ja siihen liittyvää ko. kemikalisoitumista tukeva koulutus, jossa on siksi kulttiaivopesun luonteita nähtävissä tavoitteena ehdollistuminen helpommin ja salakavalammin yllä kuvattujen käytäntöjen piiriin. Oli tietoista pahuutta pelissä tai ei.
---> Sen surullisenkuuluisan USA:n terveydenhuollon lakiuudistuksen (Jota Lyndon LaRouche nimittää oikeutetusti natsiterveydenhuoltouudistukseksi) takana ovat samat tyypit ja tahot, joiden eugeniikkaohjelmaa on yllä nyt kuvattu!
---> Ihmisruumiin koskemattomuutta sekä vapaan tahdon ja valinnan vapauden periaatetta rikotaan rankasti uskottelemalla, että esim. lapsien on pakko ottaa tämä H1N1 -rokote! Puolustuskyvyttömät lapset voivat joutua loppuelämäkseen aikuisten tyhmyyden, tietämättömyyden ja välinpitämättömyyden takia suureen kärsimykseen.
.
Dr. Sherri Tenpenny {In-Studio} on Alex Jones Tv 1/4: Saying No To Vaccines: A B C D
---> Hyvää tietoa http://www.pandemicflu.com/ osoitteesta.
---> Lapset on otettu puolustuskyvyttöminä kohteeksi; monia tapauksia on tullut ilmi, joissa on rokotettu vastoin vanhempien tahtoa muka "vahingossa". Tehdään rokotuksia salaa ja valehdellaan, missä on jo toimenpiteenä selvät väärinkäytösten merkit esillä!
---> Rokottaminen kannattaa ottaa keskusteluaiheeksi jo seurustelun alussa, koska se on keskeinen jakolinja vanhempien välillä lapsien synnyttyä: Rokottaa vai ei rokottaa. Tässä maailman tilanteessa rokotevastaisuuden ja -myönteisyyden kärjistyminen ihmisten ja ihmisryhmien välisiksi "rokotesodiksi" on vaarana --> Sosiaaliset ongelmat.
---> Vauvoissa on nykyään enemmän ongelmia kuin aikaisemmin, mikä on ollut seurausta jo nyt näistä viime vuosien eugeniikkakokeiluista!
---> Jo tammikuussa hypetettiin flunssapandemiaa, vaikka tämä itse pandemia alkoi vasta keväällä.
---> CIA:lla on vuodelta 2003 omaa dokumenttia siitä, kuinka se on pohtinut kahden erillisen viruksen skenariota, jossa kaksi eri virusta mutatoituvat tappavaksi virukseksi.
---> Tamiflulla ja monilla muillakin lääkkeillä on haitallisia vaikutuksia: mm. allergioita, hedelmättömyyttä jne.
---> Mm. D -vitamiinin tärkeys vastoin tarpeetonta lääkekemikalisoitumista ja lääketuputtamista pitää havaita! Eliitti tuputtaa rokotteita ja lääkkeitä, joista joudutaan helposti vain tuhoavaan kemikaalikierteeseen. Olemme koekaniineja lääkekorporaatioille.
---> Tonnikalaleipämyytti tuhotaan (Muka enemmän elohopeaa leivässä kuin rokotteessa): Ensinnäkin syötynä elohopea ym. myrkyt eivät joudu elimistöön täysipainoisesti. Rokottaessa sen sijaan joutuvat ja ne kertyvät elimistöön hyvin tehokkaasti syömiseen verrattuna! Ei siis väliä onko leivässä enemmän elohopeaa; rokotteet joka tapauksessa vaarallisia.
.
Tässä on pätkä Alex Jones -videota helmikuulta 2008: Population Reduction - Take your medicine and shots. Se kertoo myös osaltaan hienosti tästä terveydenhuoltoon liittyvästä pahuuden agendasta osana eliitin koko NWO -projektia!
Viimeiseksi laitan osaltaan hyvän kirjoituksen täällä Suomessakin käytössä olevan Pandemrix -rokotteen luonteesta, jonka linkin Juhani laittoi äskettäin kommenttina kirjoitukseeni. Kannattaa tutustua ja havaita vaaran paikat!
Teksti sisältää lopussa uskonnollista propagandaa (Otsikko Turvapaikka) ja haluan tässä samalla tähdentää sen epäsoveliaisuutta jälleen kerran osana tätä maailman tilannetta: Ensinnäkin uskonnot ovat kaapattuja paljon tämän NWO -agendan piiriin, jossa esim. Yhdysvalloissa monia pappeja on värvätty mukaan juoneen. Katolisen kirkon pää on ollut Hitler -jugendissa. Katolinen kirkko piti myös läheisiä välejä natsi-Saksaan, josta todisteena mm. nämä kuvat (sivun alapäässä) Jordan Maxwellin sivustolta (Muutenkin erinomainen sivusto tutkia NWO -symboliikkaa ja niiden avulla palasten loksahtamista kohdalleen NWO -agendassa ja maailmamme tilassa!).
Toisekseen uskonnollinen retoriikka ja sisältö hämärtää näkemästä NWO:n ongelmaa. Sen se tekee mm. suhtautumalla Israeliin väärällä tavalla. Israel ei ole muuta kuin NWO -eliitin (ja tuolla suunnalla maailmaa etenkin Rothschildin suku) käsikassara ja pahuudenpesä ylläpitää alueella jännitteitä ja sotavaaraa. Se kaikki alkoi Ottomaanien imperiumin tarkoituksellisella tuhoamisella ja paloittelemisella siitä Sykes-Pikot -sopimuksella Brittiläisen imperiumin ja Ranskan käyttöön osa-alueet. Sitten perustettiin Israel keinotekoisesti juutalaisten joukkosiirtoa varten Toisen maailmansodan jälkeen, kun muka perusteltiin natsi-Saksan tuhoamisen jälkeen heille "luvatun maan" antamista.
Mehän tiedämme jo, että koko natsi-Saksan projekti oli ko. NWO -eliitin itsensä luoma ja he ovat olleet nyt myös Israelin toiminnan takana kiinteästi! Isreal toimii blokkina alueen kehitykselle niin, että NWO -eliitti pystyy hallitsemaan aluetta ja saavuttamaan jossain vaiheessa sieltä käsin ulottumattomissa olevan Iraninkin itsensä valtaan. Esim. tässä mielessä on vaarallista vajota uskonnollisen sumutuksen alle Israelin suhteen. Uskonnot ovat tosiaan hyvin usein vallankäytön ja kansanhallinnan välineitä! Se pitää erityisesti paikkaansa Lähi-idässä, jossa jakolinjat eri etnis-poliittis-uskonnollisten ryhmien väleillä ovat vain sairas tekosyy NWO -eliitin peleille! Ryhmät on saatu ehdollistumaan vihollisuuksien pitämiseen tarpeettomasti!
Wednesday, February 11, 2009
Rautaisannos uuden maailman järjestyksen (NWO) vastaista aktivismia
Ensimmäisenä Alex Jonesin showsta (videot, Infowars, Prison Planet) poimintoja parin viime viikon ajalta. Otan esille ne showt, joiden vieraana olivat erityisen mielenkiintoiset henkilöt ja jotka ovat säännöllisesti Alexin vieraina: Gerald Celente on Alex Jones Tv:Congress"A House of ill Repute": A B C D E. Jordan Maxwell on Alex Jones Tv:Apathy, American style!: A B C D. Mike Rivero on Alex Jones Tv:The Rise of Rahm Emanuel!!: A B C D. Peter Schiff on The Alex Jones Show:End of The American Empire!: A B C D. Bob Chapman & Steve Watson on The Alex Jones Show:HR 2 & 3: A B C D E F G. Dr. Jerome Corsi on Alex Jones Tv:The Obama Honeymoon is Over!!: A B C. WA-Rep. Matt Shea on Alex Jones Tv:Washington's Sovereignty Resolution: A B.
Poimin vielä tähän noiden henkilöiden omat nettisivut / foorumit, joiden kautta hekin pitävät uuden maailman järjestyksen vastaista aktiviteettia. Kuten nyt havaitsette, niin tätä aktivismia harjoittavat erittäin monenlaiset ihmiset ja jotkut ovat jopa melko merkittävillä paikoilla yhteiskunnassa, josta käsin heillä on vaikuttamisen mahdollisuuksia edes jonkin verran. Eivätkä kaikki suinkaan ole mitään "hörhöjä", vaan nyt on tosi kyseessä erittäin monella tasolla globaalisti ja moni onkin jo mukana vastustamassa NWO:a. Se ei kuitenkaan läheskään vielä riitä, koska nukkuvia robottilampaita on vielä liikaa. Nettisivustoja: Gerald Celenten sivusto, Jordan Maxwellin sivusto, Mike Riveron sivusto, Peter Schiffin sivusto ja Bob Chapmanin sivusto.
Esille tulleista asioista tämän verran täkyiksi: Jordan Maxwell on näistä ihmisistä se esoteerisin. Hän on tutkinut 1950 -luvulta saakka erityisesti uskontoihin ja yhteiskuntiin liittyvää symboliikkaa ja henkisiä ominaisuuksia ja miten monien näiden ilmeneminen näkyy kaukaa menneisyydestä nykypäivään NWO:n ja oligarkkieliitin toiminnassa. Tuosta showsta ja hänen sivustoltaan käy ilmi mm. se, että Natsi-Saksalla oli tiiviit suhteet katoliseen kirkkoon ja paaviin sekä muslimeiden islamiin. Lukekaapa ja katselkaa Maxwellin sivustoa; siitä löytyy hätkähdyttävää ihmeteltävää ja ajattelemisen aihetta. Gerald Celente ja Bob Chapman ovat tulleet tunnetuiksi talouteen ja politiikkaan liittyvistä ennustajan lahjoistaan. Heidän tapauksessa on sitä samaa, mitä Lyndon LaRouchenkin kohdalla: He eivät niinkään "ennusta", vaan makrotason prosesseja dynaamisesti ja loogisesti ymmärtämällä he näkevät konkreettisten skenaarioiden ja tapahtumien tulevaisuuksia. He eivät vedä mitään hatusta, vaan ymmärtävät nykytilan ja sen olemuksen ulottumisen menneisyydestä tulevaisuuteen apunaan konkreettiset ja todistettavat tiedot.
Alex Jones lataa puolestaan tuttuja asioita pöytään: USA:n uudet lakiesitykset tuovat mm. FEMA -keskitysleirit, kodinturvajoukot, tyrannimaisen sotilastoiminnan omalla maaperällä ja tämä talousromahdus on tarkoituksella suunniteltu, jotta ko. oligarkkieliitti saa rakennettua tuhottavan talousjärjestelmän tilalle globaalin pankkiiridiktatuurinsa, jota tavallaan kuvastaa omalaatuinen sekoitus fasismia ja kommunismia. Lisäksi tulee esille mm. se, että esim. Washingtonin osavaltio aikoo pyrkiä eroon USA:n liittovaltion ikeestä päästäkseen sen harjoittamasta painostuksesta mainittuun NWO -fasismiin. Jotkut muutkin osavaltiot ovat aikeissa kääntää selkänsä liittovaltiolle; olisiko siinä ainesta jossakin vaiheessa uudelle sisällissodalle?...
Tässä vielä joitakin muita jo ennenkin esittelemiäni aktivisteja. Heilläkin on taas paljon uutta kerrottavaa: EarthLastHope: videot, BreakTheMatrix: videot ja kotisivu, VisionVictoryChannel: videot, Adam Kokesh: videot ja blogi sekä Bill: videot. Aikaisemmin myös esittelemäni Supafaith on kadonnut mystisesti kokonaan Youtubesta. Hänellä oli tiukkaa ja ankaraa talouskritiikkiä vyöryttävä sivusto, mutta nyt se on kummallisesti poistettu. Onko oligarkkieliitti antanut käskyn sensuroida ja poistaa? Kuka on seuraavana vuorossa? Onko Supafaith vielä elävien kirjoissa?...
Teillä onkin tuossa nyt moneksi päiväksi tutustuttavaa, jos ette ole noita vielä katsoneet. Kannattaa joka tapauksessa varata aikaa katseluun ja asioiden ymmärtämiseen! Muistutan tässä myös, että tänään ke 11.2.2009 klo. 20:00 Suomen aikaa alkaa LaRouche PAC -sivustolla jälleen uusi Lyndon LaRouchen webcast -seminaari maailman ja Yhdysvaltain tilanteeseen liittyen. Sitä ennen voitte tutustua ko. sivuston uusimpaan viikkovideokatsaukseen, jota isännöivät tuttuun tapaan Jeff Steinberg ja John Hoefle. Huomioikaa myös tämä Alex Jonesin uusin dokumentti (The Obama Deception"The People Strike Back: traileri), joka käsittelee Barack Obamaan piilotettua "pommia". Dokumentti julkaistaan 15. maaliskuuta kuluvaa vuotta.
