Monday, September 17, 2007

Blogien säätöä ja kielenkääntöä - Adjusting and translating the blogs

Olen nyt muokannut blogieni sivupalkeissa esittelytekstejä ja blogiprofiiliani (sama koskee Pinserin Blogilistan tietojani). Samalla tämän blogin nimi muuttui vähän. Tarkoitukseni on nyt alkaa tekemään vihdoinkin myös luokkatunnisteet kaikkiin merkintöihini. Samalla käännän englanniksi ne merkinnät, jotka ovat vielä vain suomeksi tässä blogissa. Kun olen saanut yhden kuukauden vanhat merkinnät käännettyä englanniksi, laitan siitä joka kerta merkinnät mainokseksi. Käännösten etenemistä voi seurata myös ennen niitä. Käännösten yhteydessä palautan myös 2005 - 2006 tekemäni Viikon kasvi -sarjan. Olkoon se esimakuna suuresta kasvivalokuvausprojektistani sen julkaisun alla. On syytä huomauttaa, että kaikki tämä etenee hitaasti muiden samaan aikaan olevien projektien takia.

I have now modified the credits and my blog profile (now also in english) on the sidebars of my blogs. At the same time the name of this blog changed a little. Now my aim is to finally start making tags to all of my posts. At the same time I'll translate those posts into english, which are yet only in finnish in this blog. When I have translated one month's old posts into english, I will make posts about it as advertisments every time. One can observe the proceeding of the translations also before them. Along with the translations I will return the Plant of The Week series I made during 2005 - 2006. Will it be as a taster of my big plant photography project before its publishing. It must be notified, that all this will proceed slowly due to the other projects being present at the same time.

No comments: