Friday, December 31, 2010

Popmusiikki osana Illuminatin NWO -projektia: Yhteenvetoa vuoden 2010 päätteeksi

Vuoden 2010 ollessa nyt lopussa ajattelin tehdä NWO -agendoihin liittyen katsauksen tämän vuoden populaarimusiikin antiin. Onhan nimittäin jo moneen kertaan NWO -agendaa tutkiessani tullut ilmi se, että populaarikulttuuria ylipäätäänkin käytetään hyväksi meidän kansalaisten aivopesemiseen osana NWO -projektia. Lisäksi tämä yhteeveto / tutkielma on täydentävänä pohjana jo yli vuoden ajan kartuttamalleni Brittiläisen imperiumin ikeen alla syntynyttä popmusiikkia -sarjalle (Mm. tunnisteesta pääsette ko. sarjan antiin käsiksi), jossa olen tähän mennessä pyrkinyt löytämään popmusiikista niitä biisejä, jotka pikemminkin ovat NWO -agendan vastaisesti paljastamassa sitä ja sen tihutöitä sekä tuottamassa hyvyyteen perustuvaa vastavoimaa sille. Pian tämän analyysini perään jatkankin ko. sarjaa yllätyksellä!...

Tämän analyysini lähteenä ja pohjana käytän tätä Infowars -sivuston juttua viime heinäkuulta; Popular Music Is The Babylon System. Seuraavaksi poimin siitä lainauksia tarkasteltavaksi omien huomioideni kera -->

"Dumbed-down, amoral, nihilistic drivel from the likes of Lady Gaga and Katy Perry serves to keep the masses in a state of spiritual decay." ---> Artikkelin aloitus menee heti suoraan asiaan ja itse asiassa ennen kuin jatkatte lukemista, niin on pedagogisesti tärkeää, että katsotte heti ensimmäisenä juurikin sekä Lady Gagan videon "Alejandro" että Katy Perryn videon "California Gurls" ja sen jälkeen vertailette mielessänne niiden luonnetta ja eroja; videot esittävät keskenään hyvin mielenkiintoisella tavalla kaksi eri maailmaa... Molemmat biisit olivat tänä vuonna isoimpia hittejä ympäri maailmaa ja mm. täällä Suomessakin jatkuvassa ja tiheässä soitossa eri medioissa koko kesän ajan. Kun olette katsoneet ne, niin voitte jatkaa tuosta alta -->

"It has never been more apparent to those who have awakened from the slumber imposed upon them by popular culture that the establishment music industry now pumps out the most dumbed-down, monotonous, garbage which actually serves to induce depression and despair in those who are enlightened and aware, while providing hypnotizing bread and circuses for those still transfixed by the babylon system." ---> Juuri näin! Tässä paljastuu noiden kahden ym. musiikkivideon kaksoissaastuttava NWO -sanoma eli indoktrinaatio rahanvaltaimperiumin haluamaan maailmankuvavankilaan. Indoktrinaatio siis on: Yhtäältä sinut täytyy pitää ruodussa huumattuna hedonismin yliampuvaan suohon, joka toimii sinulle vetoavana pakopaikkana siitä pahasta maailmasta, jonka NWO tuo. Toisaalta sinua pitää aivopestä valmiiksi tulevaa niukkuus- ja poliisivaltiotyranniaa varten syöttämällä henkisellä tasolla likaisia ja demonisia ärsykkeitä ja näkyvällä tasolla NWO -symboliikkaa, jotta tottuisit ko. alistuskokonaisuuteen vähitellen ja et sitten tosipaikan tullessa / kiristyessä osaisi tai jopa haluaisikaan enää pistää sille (NWO:lle) vastaan. Voidaan myös sanoa ytimekkäämmin: Kaksisuuntainen uudelleenkoulutus = hedonismiin upottaminen (Tuo Katy Perryn video) ja satanismiin / okkultismiin valmentaminen (Tuo Lady Gagan video). Tämä on keskuspankkikartellin oman saastuneen maailmankuvan ydin jo vuosisatojen takaa; behaviorismin ja utilitarismin vellova keitos!

"If the readers of this website sat down and watched MTV for an hour, they’d probably come away feeling dazed, confused, and disgusted at the parade of sickness, idolatry and worship of everything that’s wrong in our society. Love of money, the evisceration of morality, the exaltation of post-modern nihilism, the attack on the family, the normalization of the bizarre, the sick and the twisted." ---> Toki popmusiikki on kätevää minkälaisen vain ajatus- ja maailmankuvamallin istuttamisessa ja senhän toki ovat NWO -projektia puuhaavat havainneet ja itse asiassa suunnitellusti ohjailleetkin suurelta osin koko populaarikulttuurin historian ajan. Keskuspankkikartellin rahanvaltamaailmankuvan ytimessä on viime aikoina ollut lisääntyvää tarvetta NWO:n takia juuri alistaa kansalaiset rahanvallan hypnoosiin, moraalittomuuksiin, nihilismin eri ilmenemismuotoihin, perhearvojen tuhontaan ja epämuotoisten - vääristyneiden olemisen orientoitumisten vangiksi. Kaikki vain siksi, koska oletettavasti keskuspankkikartelli ja rahanvaltamaailmankuvansa muka tarvitsevat sellaista ravintoa siirtyäkseen "evoluutiossaan" muka uudelle tasolle.

Eipä sellaista "evoluutiota" voi ollenkaan sanoa kehitykseksi, koska se tappaa ja rapauttaa edetessään. Se onkin pikemminkin sairautta, jossa syöpä leviää "evoluution" edetessä. Hyvin vaikea juttu onkin lopulta se, että nämä "syöpäsolut" kuvittelevat niin paljon olevansa oikeita evoluution hyviä soluja ja tässä kiteytyy osaltaan NWO -porukoiden ja heidän pauloihinsa sotkeutuneiden draama ja kohtalo. Se ilmenee kulttuurin kokonaissaastumisena, jossa saastuvat sosiaaliset konstruktiot eivät näe totuutta itsestään osana noosfäärin "mielensairautta". Siksi eliittikin toimii osaltaan kuin huumattuna salaiseen ja näkymättömään robottityöntekoon Saatanan hyväksi.

"Mainstream popular culture is nothing more than a tool which the elite use to make us feel worthless, pathetic, powerless and hopeless. They want us to believe that the most significant thing we can ever achieve in life is to look cool and garner the approval of our peers by wearing the uniform of whatever cult we are mandated to belong to, and that we can only accomplish this by mimicking the retarded behavior of the people we see in music videos. This is why legions of young people, whatever color they are or background they come from, walk around trying to look like and imitate rappers who wear their pants half way down their legs, can barely talk, and only live for getting smashed out of their skulls and having meaningless random sex with women who they objectify as instruments of carnal pleasure." ---> Ko. maailmankuvavankila on toki suunniteltu jo vuosisatoja sitten sellaiseksi, minkälaisena populaarikulttuurin yllä kuvattu indoktrinaatio-osa sen tehokkaasti meille yrittää välittää ja vaatii osana NWO -alistumista uusfeodaaliseen tyranniaan. Se on samalla myös ns. koulutuskenttä, jossa erotellaan epäkelvot kelvollisista ensinnäkin rahanvaltamaailmankuvan tarpeisiin ja toisekseen tuohon uusfeodaaliseen alistamiseen.

Se joka osoittaa merkittävintä indoktrinaatiokykyä esim. tässä kappaleessa kuvattuun maailmankuvavankilaan (Esimerkkinä kaikkein agressiivisimmat ja testosteronipäihtyneimmät räppärit), saa kollektiivisen "hyväksynnän" rahanvaltamaailmankuvan "ylemmille" sosiaalisille askelmille, kun taas heikommat ko. maailmakuvavankilaan ehdollistettavat sysätään "alemmille" askelmille helpommaksi ruoaksi uusfeodaalisen systeemin alistetuksi karjaksi. Syntyy siis jaottelua eliitti vs. alammaiset -luokkakantaan ja tätä NWO pyrkii tehostamaan entisestään.

Meidän ei tule yhtään ihmetellä sitä, miksi tällaiset skenariot nousevat esille tässä tutkielmassa, koska on tunnettua kauraa jo vuosisatojen takaa juuri se, että oligarkkieliitin eli keskuspankkikartellin ja muiden eliittihännystelijöidensä oma maailmankuva juuri tähdentää sielutonta behaviorismi-näkemystä, jossa ihmisiä jaotellaan ja muokataan kuin eläimiä sen perusteella kuinka hyvin he "suorittavat" ja siinä maailmankuvavankilassa on tärkeää juuri aistihavaintomaailmaan rajoittuminen ja siten henkisten, metafyysisten ja tiettyjen intellektuaalisten ominaisuuksien karsinta pois kaikilta muka haittaavilta osiltaan.

Kuten Lyndon LaRouchen teesit olemisen orientoitumisista osoittavat, niin sellaisessa maailmankuvavankilassa mennään todella pahasti metsään eli karsitaan ihmisyydestä paljon parhaita osia pois vain sen hulluuden takia, että se raiskattu ruho sopisi muka paremmin eliitin ylläpitämään rahanvaltamaailmankuvan vankilaan ja siitä juontuvaan NWO -projektiin. Juuri se on osaltaan tosipahuutta ja juuri siksi se ilmeneekin tällä hetkellä kulttuurin ja sen sekä fyysisten että sielullisten (Sekä henkiset että intellektuaaliset) ominaisuuksien rapautumisina ja tuhoutumisina!

"A London Guardian report entitled “Lady Gaga and the New World Order” gives serious credence to a website that not only discusses how popular music is used to keep people downtrodden and distracted, but how it is replete with messages and symbolism bragging about how the elite are using entertainment to keep the masses enslaved." ---> Hyvää lisätietoa tilanteeseen ja tässä alla on ko. Guardianin Dorian Lynskeyn kirjoittamasta artikkelista lainaus:

"The Vigilant Citizen has a good claim to be the world’s most distinctive music critic. On his website, vigilantcitizen.com, he describes himself as a graduate in communications and politics and a producer for “some fairly well-known ‘urban’ artists”. He has spent five years researching “Theosophy, Freemasonry, Rosicrucianism, the Bavarian Illuminati and Western Occultism”. All of these interests converge in his insanely detailed analyses of the symbolism of pop videos and lyrics. Thus Pink’s MTV awards performance mimics a Masonic initiation; Jay-Z’s Run This Town trumpets the coming of the New World Order (NWO); and the video for Black Eyed Peas’ Imma Be Rocking That Body advances “the transhumanist and police state agenda”." ---> Tässä on hyvä kiinnittää huomiota näihin; teosofia, vapaamuurarius, ruusuristiläisyys, (Baijerin) illuminati ja okkultismi. Nämä erilaiset enemmän tai vähemmän esoteeriset suuntaukset olivat jo satoja vuosia sitten oleellisia työkaluja keskuspankkikartellille taivuttaa kulttuuria oman tahtonsa piiriin, jotta maailmankuvavankila ihmisten tarhaamiseksi, luokittelemiseksi ja muokkaamiseksi muodostuisi onnistuneesti jatkumona aina nykyiseen NWO:n pystytysvaiheeseen. Nyttemmin tätä tehtävää on paljolti tullut välittämään juuri populaarikulttuuri ja se onkin siten kuin oma okkultistinen salatiedemaailma eliitin hyväksikäyttävissä käsissä.

Näistä (Readings from THE AMERICAN A L M A N A C; Sisältösivu) -sivuston sisällöistä kannattaa tässä mielessä lukea syventävänä historian juonteen opintona esim. nämä; Venice: The Methodology of Evil, Part III-- The Case of Henry VIII, How the Venetians Took Over England and Created Freemasonry ja How The Dead Souls of Venice Corrupted Science. Niissä kerrotaan juuri siitä, miten silloinen keskuspankkikartelli eliittihännystelijöineen valloitti Englannin uudeksi pääpaikakseen mm. ym. okkultistisilla ja kulttuurinmuokkausmenetelmillä ja näin syntyi sotien ja geopoliittisten tilanteiden ohella myös sisällöllisellä tihutyöllä Brittiläisen imperiumin perusta sitä edeltäneestä Venetsian oligargiasta, josta Brittiläisen imperiumin uusversiona maailmaa nakertaa tämän hetken keskuspankkikartelli ja eliittihännystelijänsä eli siis ns. Illuminati. Kuten tuossa kappaleessa todetaan esimerkein, niin nämä okkultistiset menetelmät ovat nykyään mm. valtavirtapopmusiikin keinovalikoimassa tekemässä samanlaista kulttuurinmuokkaustihutyötä osana koko maailman taivuttamiseksi NWO -projektin kautta uusfeodaaliseen helvettiin!

"The power of entertainment as an opiate of the masses has never been stronger, and with the widespread rollout of 3D technology, the tools of hypnotism are only becoming more and more potent." ---> On oleellista tosiaan huomata, että teknologian huima kehittyminen viimeisen 100 vuoden aikana on ollut erittäin merkittävä kehitysaskel myös rahanvaltamaailmankuvaansa levittävälle keskuspankkikartellille ja muille eliittiporukoilleen. Heille on tarjoutunut mahdollisuus käyttää teknologiaa hyväkseen omien agendojensa jouduttamiseksi runsastuneessa mediamaailmassa ja siinä menee sujuvasti kyytipoikana myös nämä populaarikulttuuriin liittyvät aivopesumenetelmätkin.

Kaikkea tietoa ja kaikenlaisia ärsykkeitä on mahdollista lähettää yhä tehokkaammin kansalaisten keskuuteen ja joukkoon voidaan sekoittaa vaikka minkälaisia piiloviestejä esim. juuri symbolein ja vaikkapa kuuloalueemme ulkopuolisin äänin. Onhan vanhaa aivopesutaktiikkatietoutta se, että kohdehenkilön ajatteluun voidaan vaikuttaa hyvin hienovaraisillakin ärsykemenetelmillä. Eikä tarvitse etsiä edes yhtään utopistisilta suunnilta tämän ymmärtämistä, koska esim. television mainokset käyttävät juuri näitä menetelmiä hyvin avoimestikin hyväkseen, mutta olemme vain tottuneet käsittämään niiden ns. kuuluvan asiaan ja olevan "normaalia".

"The fact that the Guardian writer seriously discusses how popular music is littered with elitist symbolism without sneering the whole thing off as a conspiranoid delusion is an example of how abundantly clear this process is becoming. This kind of subject matter is no longer “out there,” it’s no longer considered wild to simply point out that popular culture and particularly popular music is exercising an undue and insidious influence on the moral, societal, and spiritual development of younger generations and humanity in general.

Nowhere was it more obvious than during a recent Beyonce performance where she was surrounded by dancing riot cops. As the vigilant citizen website explains, this is about indoctrinating people to accept “the “robotization” of the human body and the gradual introduction of a virtual police state” " ---> Kulttuurin manipuloiminen ym. tavoilla on siis muodostunut erittäin häikälemättömäksi ja suorasukaiseksi eliitin käsissä ja ohjailussa, mutta palatkaamme tässä vaiheessa sen verran "maan pinnalle", että muistamme tässäkin seuraavan tärkeän asian --> Popmusiikkikaan sinänsä ei ole itsessään pahaa, vaan sitä voidaan "vain" käyttää pahoihinkin tarkoituksiin. Tämähän pätee niin moneen asiaan; maahanmuuttopolitiikka, homous (Seksuaalisuus ylipäätään; porno), kirves, vasara jne. eivät ole sinänsä pahoja, mutta niitä voidaan käyttää pahoina työkaluina ja muokata haluttaessa sellaisiksi.

Popmusiikin suhteen meidän on siis muistettava, että on täten olemassa myös hyvää (Illuminati-vapaata) popmusiikkia. Popmusiikin tarkoitushan on olla mm. stressinlievittäjä, viihdyttäjä sopivissa paikoissa ja jopa terapeuttisena elementtinä oman itsen tutkiskelussa / kokemisessa. Minäkin tykkään todella paljosta määrästä popmusiikkia juuri noissa hyvissä katsannoissa ja siinä mielessä uuttakin popmusiikkia soisi tuotettavan ikään kuin vastavoimana ym. pahuudelle kahta voimakkaammin! Nykymaailmassa meidän on oltava kuitenkin tarkkana, sillä popmusiikkia käytetään tosiaan myös aseena meitä vastaan ym. valossa.

On myös hyvä huomata se, että esim. noissa Lady Gagan ja Katy Perryn ym. biiseissä ei musiikillisesti niinkään huomaa tuota pahuutta; eli ne ovat tavallaan hyvin naamioituneita hyväksi popmusiikiksi. Sehän on selvää, sillä niiden biisirakenteet, melodiat ja soundit ovat varsin paljon tehty ns. miellyttäviksi ja / tai vetoaviksi. Juonen eräs ydin piileekin juuri siinä, että myrkkyä voidaan ujuttaa helposti mukaan, jos se tarjotaan houkuttelevasti (Ihmisen luonnollista popmusiikkia kohtaan ilmenevää vetovoimaa hyväksikäyttäen). Eli; "Jäätelöön" voidaan sekoittaa "arsenikkia".


"Tearing down the facade of this babylon system and dragging people away from the constant hypnotic distractions of sports, dumbed-down music, fashion and every other sideshow offered up to turn our heads from our true spiritual development is as if not more important than educating people about the political aspects of the new world order agenda." ---> Populaarikulttuuriin kuuluu tosiaan myös urheilu, muoti, elokuvat jne., joiden käyttöä keskuspankkikartellin rahanvaltamaailmankuvan moottorina ja NWO -projektinsa työkaluina on myös käytetty ja käytetään. Niidenkin tiedostaminen osana tätä keskuspankkikartellipahuutta on selvästi tarpeellista, mutta palaan vielä tähdentämään myös sitä, kuinka eliitin käytössä olevaa "objektia" voidaan alkaa käyttämään myös kansalaisten hyväksi riistämällä se pois eliitin vaikutusvallasta ovellalla ja rikkaalla mielikuvituksella. Tästä kirjoitukseni (Googlen Street View -palvelu monialaisessa ja monitieteellisessä hyötykäytössä ja Big Brother -reality ja NWO: BB -asukas Marika esimerkkinä kaunosielulääkkeestä NWO -pahuutta vastaan) kertovat hyviä käytännön esimerkkejä ja sisältöä sellaisen jatkojalostukseen.

Kaikkein hurjinta varoitusantia eliitin tihutöistä tarjoaa puolestaan nämä videot (Fritz Springmeier: Videot; Top 13 Illuminati Bloodlines & their Mind Control ja Trauma Based Mind Control; A B C D E F), jotka toin viime keväänä esille tässä kirjoituksessani; Illuminatin ja NWO:n olemus informaatiovertailussa: Lyndon LaRouche, Project Camelot, William Cooper, Fritz Springmeier ja David Icke. Fritz Springmeier tuo noissa esitelmissään esille myös populaarikulttuuriin liittyvän tämän NWO -manipuloinnin ja aivopesutaustan, mutta pari astetta raadollisempana ja paljastaen hyvin omituisia Illuminatin sisäisiä satanistirituaaleja (Varoituksen sana herkimmille!). Voitte syventävänä tietona käydä katsomassa nuo esitykset, jos ette niin viime keväänä tehneet.

Lopuksi tässä on tuosta vigilantcitizen.com -sivustolta oheen hyvät valikoidut NWO -analyysit näistä biiseistä ja artisteista; Lady Gaga’s “Alejandro”: The Occult Meaning, The Hidden Meaning of Lady Gaga’s “Telephone”, The Transhumanist and Police State Agenda in Pop Music, Rihanna’s “Russian Roulette” or What’s Wrong with the Entertainment Industry, Lady Gaga’s Bad Romance – The Occult Meaning, The 2009 VMAs: The Occult Mega-Ritual, Beyonce to Sasha Fierce: Symbolic Occult Rebirth, Occult and Prophetic Messages in Rihanna’s Umbrella ja Lady Gagaan liittyen; Lady Gaga, The Illuminati Puppet sekä Lady Gaga, the Illuminati Puppet – Part 2.

No comments: